La publicació alemana Automotive News Europe ha publicat un article sobre Volkswagen amb declaracions del seu vicepresident principal, Reinhard Fischer, amb motiu de la presentació del nou VW ID3 i del mercat dels cotxes elèctrics.

La paritat del preu de la bateria-elèctrica amb els motors de combustió interna serà el punt d’inversió que aporta una àmplia acceptació del mercat per a la tecnologia emergent, i aquest punt d’inversió és més proper del que pot semblar, va dir Reinhard Fischer. L’empenta elèctrica global de 50.000 milions de dòlars de Volkswagen aportarà una nova escala a la producció d’eV, reduint els costos fins a un punt on arribaran a la paritat amb els vehicles propulsats per motors de combustió interna.

El grup de 12 marques de VW, que inclou Audi, Porsche i Bentley, va dir que al març té previst introduir gairebé 70 models completament elèctrics a nivell mundial fins el 2028, que representen 22 milions de vehicles amb bateria.

Al maig, VW va revelar els preus i els intervals de conducció del seu primer EV de mercat massiu, l’ID3. L’edició de llançament ID3 tindrà un preu inferior als 40.000 euros a Alemanya, excepte els incentius governamentals. Altres versions ID3 inclouran un cotxe d’entrada de nivell inferior als 30.000 euros, aproximadament al mateix nivell que la variant dièsel del Golf hatchback.

«Quan posem un llapis al paper, tenir un vehicle complet elèctric costa aproximadament la meitat del que em costa operar un cotxe de gas», va dir Fischer.

«Fa cent anys, la benzina es venia a les farmàcies. Avui, tenim 122.000 benzineres als Estats Units. Es transforma des d’un coll d’ampolla a una mercaderia», va dir Fischer. «La càrrega elèctrica serà exactament igual».

Deja un comentario

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *