Una nova versió del Nissan Leaf de segona generació arribarà al mercat a finals d’any amb la ja anunciada bateria de 60 kWh. Però la millora en l’autonomia, que hauria de rondar els 400 quilòmetres sota el cicle d’homologació WLTP, no vindrà sola, sinó que arribarà acompanyada d’un increment de potència en el motor del cotxe elèctric japonès.

Per distingir de l’únic model disponible en l’actualitat, el de 40 kWh, Nissan farà servir l’etiqueta E-Plus, que arribarà també amb 200 CV de potència. Des de Nissan asseguren que el fet que el Leaf gaudeixi d’una bateria de majors dimensions «facilita l’augment de potència», ja que un motor més potent acabaria molt més ràpid amb l’autonomia del model de 40 kWh i 270 km d’autonomia WLTP.

A part de l’augment de la potència de sortida i d’autonomia, la bateria de 60 kWh del nou Leaf es prestaria també a potències de càrrega superiors als 50 kW que permet el model de 40 kWh en l’actualitat. En canvi Nissan no ha donat cap dada sobre aquest tema, per la qual cosa únicament es coneix que hi ha una empresa d’enginyeria que ja està provant una ràtio de càrrega de fins a 100 kW amb el model actual del Leaf. Nissan ha confirmat que el Leaf E-Plus es vendrà com a model de l’any 2019, pel que la seva presentació oficial hauria de tenir lloc abans de finalitzar el present any.

Deja un comentario

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *